HOME / Patronat Medialny Southampton

Patronat Medialny Southampton

W ramach współpracy patronackiej oferujemy Państwu pomoc w promocji wydarzeń (imprez, konferencji, kongresów, szkoleń, targów, konkursów, poradników itp.).


imprezy-w-southampton-uk

Patronat Medialny Southampton

W ramach współpracy patronackiej oferujemy Państwu pomoc w promocji wydarzeń (imprez sportowych, koncertów, konferencji, kongresów, szkoleń, targów, konkursów itp.).

W ramach patronatu medialnego oferujemy:

  • Publikację informacji prasowej na temat wydarzenia na stronie głównej w sekcji „IMPREZY I WYDARZENIA”.
  • Wysyłkę informacji prasowej na temat wydarzenia w newsletterze do zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • 3 tygodnie stałej obecności na stronie głównej i podstronach serwisu (promujący wydarzenie, darmowy boks reklamowy 300 x 500px).
  • Wpis na temat imprezy/wydarzenia w serwisie społecznościowym Facebook, Twitter oraz Google+.
  • Publikację informacji prasowej z podsumowaniem z imprezy/wydarzenia na stronie głównej w dziale WIADOMOŚĆI.

Ze strony organizatora oczekujemy:

  • Umieszczenia logo serwisu na stronie internetowej organizatora wydarzenia w sekcji patronów medialnych
  • Umieszczenia logo portalu na wszelkich materiałach promujących wydarzenie (np. plakaty, afisze, ulotki, bilety, zaproszenia).
  • Zawarcie informacji o patronie medialnym portalu w spotach reklamujących wydarzenie (media społecznościowe).
  • Ustawienia rollup-u/bannera w sali wydarzenia lub przy wejściu do niej,
  • Zapewnienie możliwości ekspozycji materiałów reklamowych portalu (gadżety reklamowe, długopisy, ulotki) w trakcie trwania imprezy.
  • Przekazanie informacji słownej o patronie medialnym portalu w zapowiedziach np. na scenie, odbywających się podczas trwania imprezy.
  • W miarę możliwości przeprowadzenie wywiadu oraz zrobienia zdjęć podczas imprezy i z artystami.
  • 2 bilety wstępu dla czytelników (wyłonionych na drodze konkursu). Bilety należy przesłać do redakcji serwisu.
  • 4 akredytacje dla Redakcji na wydarzenie objęte patronatem. Akredytację należy przesłać do redakcji serwisu.

Patronowaliśmy między innymi takim wydarzeniom jak:

Wszystkie materiały promocyjne powinny zostać dostarczone przez organizatorów imprezy minimum 2 tygodnie przed planowanym wydarzeniem.
Powyższe propozycje mają charakter wstępny i mogą być modyfikowane pod kątem Państwa potrzeb oraz specyfiki danego wydarzenia.

W razie jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt mojesouthampton[@]gmail.com

Patronat Medialny Southampton

Specyfikacja materiałów przesyłanych do redakcji serwisu Southampton.pl

1. Specyfikacja tzw 'zajawki'

1. Specyfikacja tzw 'zajawki'

Materiały informacyjne proszę przesyłać w pliku tekstowym, w jednym ze wskazanych formatów: *.txt, *.doc lub poprzez FORMULARZ ZGŁOSZENIA WYDARZENIA dostępnego TUTAJ

W pliku tekstowym nie mogą znajdować się zaimpotrowane pliki graficzne (zdjęcia, plakaty, logotypy, itp.).

W pliku tekstowym powinien znajdować się:

    • krótki opis imprezy/wydarzenia tzw. „zajawka”, przeznaczony do publikacji w mediach społecznościowych typu Facebook, Twitter, Google+.
    • Preferowana długość tekstu „zajawki” nie powinna przekraczyć 50 słów.

Wraz z plikiem tekstowym prosimy załączyć grafikę o wymiarach 740 x 500px (szerokość x wysokość) do promowania materiału w mediach społecznościowych.

Przykładowy tekst „zajawki”:

Kolejna świetna okazja do tego, aby spotkać sie przy drinku i potańczyć do muzyki disco i hip hop.
Imprezę nakręcać będzie Dj Respo. W barze polskie piwo, polska wódka.
Bilety zarówno do kupienia on-line, jak i przy wejściu.
Bilety w cenie £6 do nabycia wkrótce na stronie www.polmus.co.uk
www.facebook.com/events/749021191901966/

Przykładowa grafika do promocji „zajawki”:

Baner promujący wydarzenie w Social Media
Baner promujący wydarzenie w Social Media. Wymiary: 740 x 500px

2. Specyfikacja banera reklamowego na stronę główną serwisu.

2. Specyfikacja banera reklamowego na stronę główną serwisu.

Materiały graficzne prosimy przesyłać w formacie *.jpg, *.bmp, *.gif.

Rozmiar pliku graficznego nie może przekraczać 500 kB (0,5 MB).

Wymiary grafiki lub pliku na baner promujący wydarzenie: 300x 500px (szerokość x wysokość) w jednym pliku, który wyświetlany będzie na stronie głównej serwisu oraz wszystkich podstronach.

Plik graficzny powinien być typu RBG (paleta kolorów) – NIE CMYK.

Przykładowy baner promujący wydarzenie:

Baner Promujący wydarzenie na stronie serwisu
Baner promujący wydarzenie na stronie serwisu

 

3. Specyfikacja tekstu do artykułu promującego wydarzenie na stronie portalu.

3. Specyfikacja tekstu do artykułu promującego wydarzenie na stronie portalu.

Prosimy o przesłanie materiału w formie opisującej wydarzenie/imprezę, w której zaprezentowany zostanie zespół oraz ujęte będzie kilka słów o artystach, historii itp. Opis powinien mieć charakter informacyjny i zachęcający czytelnika do wzięcia udziału w imprezie. Wszystkie materiały w naszym serwisie są pozycjonowane w wyszukiwarkach internetowych, dlatego prosimy o dodanie słów kluczowych wedle uznania oraz by tekst nie był krótszy niż 300 słów. Opis wydarzenia prosimy przesłać w pliku tekstowym z zawartymi informacjami takimi jak :

3.1 Tytuł wydarzenia

3.2 Opis Wydarzenia

3.3 Miejsce i czas wydarzenia

3.4 Adres Wydarzenia.

3.5 Link z opisem wydarzenia.

3.6 Zdjęcie główne artykułu. Szer. min. 1024px x 800px

3.7 Link do video, jeśli ma zostać umieszczone.

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY WYDARZENIA/IMPREZY

 

Poniżej znajdziecie Państwo nasze LOGO do zamieszczenia na plakatach oraz stronie internetowej.

Do pobrania w kilku formatach:

  • PDF – CMYK do druku
  • JPG – CMYK do druku
  • PNG – RBG transparentne
  • PNG – RBG small – na stronę internetową

– pczka logo RGB (do internetu) – paczka logo CMYK (do druku) – paczka logo RGB+CMYK

Nie jesteś pewny, które logo wykorzystać lub potrzebujesz je w innym formacie?

Napisz do nas.