Dr Dariusz Tarczyński.
Psycholog, założyciel i dyrektor Instytutu Nieinwazyjnej Analizy Osobowości. Jest twórcą oryginalnych metod analizy osobowości na podstawie interpretacji wyglądu i wypowiedzi.
Autor książek:
- „Jak odczytać człowieka z wyglądu”,
- „Zrozumieć człowieka z wyglądu”,
- „Psychografologia”,
- „Słowa klucze”,
- oraz publikacji prasowych poświęconych nieinwazyjnej analizie osobowości w oparciu o analizę wyglądu, pisma, czy interpretację wypowiedzi.
Gość wielu wywiadów prasowych i programów telewizyjnych poruszających tematykę nieinwazyjnej analizy osobowości. Wielokrotnie zapraszany na biznesowe i naukowe konferencje krajowe i międzynarodowe; referaty m.in.: „Sytuacja kryzysowa-problem czy szansa” podczas Międzynarodowej Konferencji Naukowej w Społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania ; „Różnica płci w komunikacji” na konferencji Forum Biznesu „Gospodarka bez kobiet to pół gospodarki”. Wielokrotnie zapraszany jako ekspert w dziedzinie mowy ciała, komunikacji i autoprezentacji do porannych programów TVP 1 , TVP II.
Autor i producent krótkich filmów szkoleniowych „Autoprezentacja”, „Podpis jako forma autoprezentacji”. Od czerwca 2011 r jest autorem , realizatorem i prowadzącym cyklu programów . „BUSINESS MENU – BIZNESMENI” emitowanych w TV Polsat Biznes.
Trener/coach o bogatym, wieloletnim doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń i warsztatów dla kadry zarządzającej i kierowniczej przedsiębiorstw, firm, urzędów, podnoszących kompetencje menedżera m.in. w zakresie: zarządzania i kierowania zespołem, poza-finansowych form motywowania, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, technik negocjacyjnych i wywierania wpływu, radzenia sobie z sytuacją kryzysową.
Negocjator, m.in. doradzał zespołom negocjacyjnym związków zawodowych.
Doradca w kreowaniu wizerunku polityków, przedsiębiorców , wielokrotnie doradzał w zakresie przygotowania wizerunku medialnego i wypowiedzi dla mediów kandydatów na prezydentów miast.
Szkolił z zakresu protokołu dyplomatycznego, autoprezentacji i wystąpień publicznych, savoir vivre m.in. kadrę dyrektorską UM Łódź, Busines Center Club, PZU. S.A., Aviva Commercial Union, Leroy Merlin). Szkoli również menedżerów i pracowników działów handlowych kształcąc ich umiejętności kierownicze, komunikacyjne i negocjacyjne, wnosząc praktycznie przydatną wiedzę z zakresu technik NAO (Nieinwazyjnej Analizy Osobowości).
Potrafi skutecznie motywować uczestników szkoleń , przykładem może być wzrost sprzedaży o 100% w dziale sprzedaży Work Service , oraz wieloletnia współpraca w zakresie szkolenia kadry z wieloma ważnymi firmami i korporacjami, których referencje potwierdzają skuteczność szkoleń (m.in.Dell sp.z o.o, PZU S.A, AXA Direct, Commercial Union, Polbank, Bakalland, Velux).
Od ponad 10 lat z sukcesem prowadzi własną firmę, której nieprzerwanie główną działalnością jest działalność szkoleniowa oraz doradcza dla kadry dyrektorskiej przedsiębiorstw i menedżerów. Prowadzi również doradztwo w zakresie doboru kadry pracowniczej, udziela wsparcia działom personalnym podczas rozmów rekrutacyjnych szkoląc w zakresie analizy osobowości na podstawie badania pisma odręcznego , interpretacji ubioru, interpretacji wypowiedzi.